2009. június 25., csütörtök

6 lényegtelen dolog? rólam


Wise Lady hívott játszani én pedig örömmel játszom:-) A játék lényege, hogy írjak 6 lényegtelen dolgot magamról.
1-Bal kezes vagyok. Régebben volt, hogy akadályokba ütköztem miatta. Pl általánosban amikor tolla kellett írni, akkor én mindíg tintacsíkokat húztam a csuklómmal a lapon. Ezért papírzsepit kellett tenni a kezem alá. A konzervekkel is meggyúlt a bajom mert a régi konzervnyitók (azok a picike fémből készültek) azok csak jobb kezeseknek voltak kitalálva. Mára már semmi bajom a balkezességemmel. Sőt! Szeretek balkezes lenni és egyenlőre úgy néz ki, hogy a kisláyom is bal kezes lesz:-)
2-vendéglátó sulit végeztem, de végül műkörmös lettem, amit nagyon imádok.
3-rettegek a betegségektől és ha nem is nagyon de hipochonder vagyok. A nem is nagyonról a családomnak bizi más a véleménye:-)
4-Kb 4 éve nem eszem húst, pedig régen nagy húsevő voltam. Aztán egyik napról a másikra elkezdtem nem húst enni és már nem is szeretem. Ettől függetlenül a terhességem utolsó két hónapjában, legszívesebben párizsis zsömlét ettem volna párizsis zsömlével. És ettem is.
5-Nem vagyok babonás ,de egyszer valahol azt olvastam, hogy ha valaki először a bal cipőjét veszi fel, akkor rossz napja lesz. Azóta gondosan ügyelek arra, hogy mindíg a jobb cipőmbe bújjak bele először. Sőt ha valakinél látom ,hogy a balt akarja esőnek felvenni akkor szólok neki. És ez így megy kb. 15 éve. Dilis vagyok mi??
6-Mérleg vagyok, mérleg aszcendensel. Ez néha saját magamnak is kiborító tud lenni. Állandóan az egyensúlyra törekszem és nagyon nehezen viselem ha kibillen a mérleg nyelve.

Szeretném játékba hívni: Moncsit és Gabriellát

2 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Köszönöm, nagyon érdekes volt. Milyen érdekes, az ember nem tud lényegtelen dolgokat mondani, igaz?

Gabriella írta...

Köszi szépen a felkérést!