2009. június 16., kedd

Málnás-öntött túrós


Tegnap este túrós tészta volt a nálunk a vacsora, ezért nem kevés túró árválkodott a hűtőben. Mindenképpen valami nagyon könnyű és nagyon gyors édességet szerettem volna belőle készíteni. Addig keresgéltem a neten amíg bele nem botlottam a mindmegettén ebbe a receptbe. Annyira gyorsan elkészíthető, hogy szerintem a megfelelő recept megtalálása tovább tartott mint elkészíteni az én öntött túrósomat.

Hozzávalók:

3 tojás(én csak kettőt tettem bele)-50 dkg tehéntúró-5-6 kanál cukor(nád)-1 cs vaniliás cukor-1 nagy doboz tejföl-5 ek búzadara-30-35 dkg málna

Elkészítés:

A hozzávalókat óvatosan összekeverem. A málnát rakom bele utoljára. Vajazott morzsázott tepsibe vagy tortaformába öntöm és 180 fokon készre sütöm. Ha kicsit megpirult a teteje akkor készült el. kb 30-35 perc.

7 megjegyzés:

Timi és Blanka írta...

Szia!
És milyen lett? Finom? Nem lesz savanyú?
T.

Bettyó és Maya írta...

Isteni lett Timike! savanyúságnak nyoma sincs! Próbáld ki.Ha nem málnát raksz bele hanem almát barackot v banánt, akkor még Banga is ehet belőle.-)

Claudia írta...

Húúúú, ezt én már követni sem tudom! Jobbnál-jobb recepteket teszel fel, mindig megfogadom, hogy na ezt megcsinálom, és már jön is a következő finomság anélkül, hogy az előzőt elkészítettem volna!
Timi! Ha sétáltok a cuki felé, vegyél egy szelet málnás-túrós sütit, isteni! Nem savanyú, de nem is az a "gej" édes a málna miatt. Hmmm....valahogy a brokkoli főzelék itt előttem nem is olyan ízletes :-)

Timi és Blanka írta...

Na ezt kipróbálom, mert minden "alkatrész" meg van hozzá :-))

makiság írta...

Megsütöttem, nagyon finom, nagyon egyszerű, kellemesen savanykás és nagyon nagyon málnás ízű-illatú süti.

Wise Lady írta...

Nagyon szép lett, és ez tuti párosítás, fincsi.

Rózsa írta...

Mekkora tepsiben sült ez a finomság?