2009. június 15., hétfő

Füstölt sajttal töltött kifli


Ismét Limara általam teljesen átvariált tejfölös kifliét sütöem, amikor hirtelen jött az ötlet. Mi lenne, ha megtölteném füstölt sattal? És megtöltöttem, megsütöttem és jól meg is ettük.

Hozzávalók:

25dkg tönköly fehér liszt- 25 dkg graham liszt- 2.5 dkg élesztő-1tk cukor(nád)-2tk só-2 ek tejföl-4 ek olaj-2 dl tej-15-20 dkg füstölt sajt

Elkészítés:

A hozzávalókból tésztát gyúrok, majd meleg helyen duplájára kelesztem. Ha megkelt 8-10 darabra osztom, négyzet alakúra nyújtom a közepébe helyezem a sajtrudat és feltekerem. A kifliket sütőpapírral kibélelt tepsibe rakom, kb 20 percig pihentetem, majd 20 fokra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt készre sütöm.

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Látom kifli-lázban égsz :-) Egyébként nagyon jól néz ki, remélem nem sokára én is kóstolhatom. :-))
Addig is fénypostával küldhetsz párat :-)))))))